Kataloger for Shopping Freaks

Norin fusses med prøver af foundation makeup i et stormagasin. Hun udstrygningspræparater nogle på en kind. For mørkt. Hun rynker næsen. Den anden prøve ser ikke rigtige, enten. Ekspeditrice på kosmetik skranken renser Norins ansigt med en serviet og gælder en anden tone. Hun vender sig til veninden, der blot trækker på. I de næste 65 minutter, Norin fingre makeup kasser, ising lip gloss og stirrer på hendes garvede teint i spejlet, du søger efter et nyt ansigt, der vil give hende en ny identitet.

Med Norins handlinger er det indlysende, at mennesker, især kvinder, er meget speciel med hvad de ønsker. De vil stoppe ved intet bare for at få den rigtige farve læbestift eller den rigtige tone af makeup. Dette er en af grundene til hvorfor behovet for en bedre markedsføring ordningen er vigtigt for enhver virksomhed. Det er vigtigt at skabe navn anerkendelse og brand awareness, så folk ville blive lokket til at købe deres produkter, således at reducere tid kunder tilbringe i shopping.

Kataloger kan være en af de vigtigste salgsværktøj til fremvisning af dine produkter og tjenester. De kan være det værktøj, du kan bruge i at annoncere på markedet hvad din virksomhed handler om. De kan sendes eller udleveres til kundeemner og kunder. Men ligesom alle andre marketing materiale er det nødvendigt at oprette et katalog, der bedst repræsenterer den virksomhed, du har. Farve valg, papirkvalitet og udskrivning teknikker er nogle af de ting du skal overveje i at producere en god butik.

Du også nødt til at menneskeliggøre dig selv og dit katalog ved at gøre det synes som om kataloget kom fra venlige og hjælpsomme mennesker. På denne måde dine kundeemner vil nemt stole på dig og benytte sig af dine produkter. En harmonisk layout kan også hjælpe med at skabe en professionel elegant look til din butik. Og herunder nok forskellige kan holde læserne interesseret i stedet for at blive kede.

Ligeledes, de fotos, du vil medtage i kataloget skal være effektivt skudt. Godt produkt billeder er mere end en art end styling. Husk at læsere er tilbøjelige til at holde sig væk fra produkter, som de ikke engang genkende i billeder. Så gøre en indsats til at producere billeder, der fortæller læserne, hvad de behøver at vide om produktet. Og sørg for at smide nogle ekstra i din butik til at gøre dine kunder gladere.

Og hvis du sender Norin og andre ‘Norins’ derude din butik, måske næste gang de tænker på shopping, de vil have et kig på din butik først og beslutte, om der er noget, de ønsker der før enduring i en anden lange timers test og duppe tonsvis af make op i deres ansigt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *